Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
J R
bruger siden
13-12-2013
15-10-2019 kl. 13:48
Tænker du har købt en Ford TDCI der har gået korte ture. Så soder den til. Det plejer at koste 3500 hos Ford at få renset indsugning og EGR ventil samt dyser.
Har selv fået renset sådan en Ford for nogle år siden 5-7 gange før vi overgik til benzindrift.
Hvor gammel er vognen og hvor langt har den kørt?
Umiddelbart bør du have reklamationsret på en bil til 20.000 hos forhandler og købt af privat mand.
Ville nok henvende mig til bilklage.dk
HAr du købt den i an baggård af en lysky personage, så tvivler jeg meget på du kommer længere end til at få flere udgifter ved sagsforløbet, end bare at reparere den vogn med det samme.
Har selv fået renset sådan en Ford for nogle år siden 5-7 gange før vi overgik til benzindrift.
Hvor gammel er vognen og hvor langt har den kørt?
Umiddelbart bør du have reklamationsret på en bil til 20.000 hos forhandler og købt af privat mand.
Ville nok henvende mig til bilklage.dk
HAr du købt den i an baggård af en lysky personage, så tvivler jeg meget på du kommer længere end til at få flere udgifter ved sagsforløbet, end bare at reparere den vogn med det samme.
J R
bruger siden
13-12-2013
15-10-2019 kl. 22:38
Så aflever bilen på deres værksted, bed dem udføre reperationen til de 1000 kr de tilbyder. Skulle de så slå sig i tøjret og ævle om det ikke er muligt, så kunne det jo være i begge kunne være large og finde en nul løsning, altså reperation til kostpris og ingen overskud til forhandleren.
Men det er en fejl de har accepteret at sælge dig en engros bil uden du har et cvr nummer. Ligesom du burde have vidst, at når der er tale om en engros bil, så er det fordi forhandleren ikke kan eller vil stille garanti.
Men det er en fejl de har accepteret at sælge dig en engros bil uden du har et cvr nummer. Ligesom du burde have vidst, at når der er tale om en engros bil, så er det fordi forhandleren ikke kan eller vil stille garanti.