Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Dyser
Frank Nielsen
bruger siden
09-08-2007
31-07-2012 kl. 14:35
Ang. 2008 VW Passat 2,0 TDi 170 Highline DSG 4d
Frank - har lige fået skiftet alle dyser indenfor 4 måneder - først én dyse og efter 4 måneder da den næste gik skiftede de de sidste 3 dyser. VW har taget det på kulancegaranti. De nye dyser VW sætter i er en bedre kvalitet - det er den melding VW giver. Er det rigtigt eller kommer problemet igen? Hvis der er nogen der har erfaring med dette vil jeg meget gerne høre?
Profil slettet
31-07-2012 kl. 17:00
Hvordan er dit kørselsmønster? Samme problem havde vi på en A6 med samme motor for år tilbage, og her var et forkert kørselsmønster skyld i problemet.
Men det er ikke et ukendt problem på den motor, men de nye dyser er dimensioneret bedre til motoren, og holder rent faktisk bedre.
Og det må siges at være super at det er ordnet på kulance - jeg ved at mange har været nødt til at betale ved kasse 1 for samme rep, på samme motor.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Men det er ikke et ukendt problem på den motor, men de nye dyser er dimensioneret bedre til motoren, og holder rent faktisk bedre.
Og det må siges at være super at det er ordnet på kulance - jeg ved at mange har været nødt til at betale ved kasse 1 for samme rep, på samme motor.
Mvh C S
www.e-bil.dk