Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

15-09-2005 kl. 11:32

Hej, det er en Seat Toledo 2.0 tdi stylance. Jeg har set på basen her at den står til 170.000kr, men så er der jo lige alt det eksta udstyr som er med.
Men det jeg vil frem til det er, at en demo bil...Den burde da være mindre værd. Jeg har kun hørt dårligt om at købe demo biler, fordi folk kører råddent i dem. Ved ikke om det er en skrøne...
Mvh. Mark

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-09-2005 kl. 12:39

Tak for svarne. Jeg er også mest til en ny, men på den anden side så har nogle af de fejl en ny bil har, sikket blevet opdaget og fikset. Tilgængæld er det rigtig at den for kniven, nu er tællerne på 11000km, ren kniv kørsel...Gulp. Måske skulle jeg vente og få en ny.
Tak for hjælpen og debatten
Mvh, Mark

Profil slettet

Profil slettet

15-09-2005 kl. 13:53

En seat Teledo skal også til service ved 15.000 km, Det spiser jo også lidt af besparelsen. Hvis det fungere på samme måde som med min Altea er det 2006 modellen du får hvis du køber ny. Denne indeholder mere udstyr bla. alarm hvis dækkende taber luft..

Profil slettet

Profil slettet

15-09-2005 kl. 15:36

Hej igen. UHA. Super info. Det var jeg slet ikke klar over med nye biler og forsikring. Tak skal i dælme have. Jeg lytter til jeres råd og køber en ny. Jeg har snakket med ham igen, og han vil ikke sælge den for mindre en 255k Som han siger, der er masser af andre som er int. i bilen!!! Han har for et årstid solgt os en Range Rover på gulde plader, den kostede 245k og nu vil han give 160k...Sikke en super handel. Ej vi har droppet at handle bil med ham igen, da dette er et offentlig forum, kan jeg ikke nævne navne.
I skal have tusinde tak for jeres MEGET gode svar alle sammen, jeg er blevet så mget klogere siden imorges.
Kør forsigt! (klippe-klippe:-)
Mvh. Mark Philipsen

Profil slettet

Profil slettet

15-09-2005 kl. 15:36

Hejsa.
Jeg har fået tilbudt at købe en demo bil. Så er det jeg spørger mig selv,den skal da være væsentligt billigere end en ny bil skal den ikke? Bilen er 3 måneder med 11000km på bagen og koster 255000 kontra en ny til 270000
Er det er umiddel fair pris?
Mvh. Mark