Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Bora skal repareres konstant

Profil slettet

Profil slettet

26-09-2011 kl. 23:44

Ang. 2000 VW Bora 1,6 4d Bora 2000 1,6: I de sidste 20.000 km er der skiftet: batteri - fjedre bag (knækkede) undervognsbøsninger -bremser -køler -starter - centrallås i førerdør - interieuret (plastik) ser frygteligt ud og udstødning er ved at gå pt, og der skal også skiftes rem igen. Sidste gang jeg køber VW!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Serg H

Serg H
bruger siden
27-11-2004

27-09-2011 kl. 08:38

Frederik Alken, sidste gang du køber en bil:-) alt det nævnte skal skiftes. spørgsmål er du kan slippe billigt.

føles-pengemangel->brugtbil->skaf-dele-self-fra-udlandet>gør-det-selv = du er glad for din bil:-)

Profil slettet

Profil slettet

27-09-2011 kl. 11:58

Ja, sådan er det med halvgamle og gamle biler. Til gengæld kan du glæde dig over alle de tusindkronesedler du IKKE har kylet ud af vinduet på værditab på en ny/nyere bil.

Og reparationer har det med at komme i stimer (ligesom de hårde hvidevarer derhjemme også nogle gange kan mistænkes for at være serieforbundet ;-) )

Hvis vi nu forestillede sig at du solgte din bil i arrigskab nu, så kunne næste ejer MÅSKE være så heldig at den ikke fejlede noget som helst de næste 20K km - og så ville han sidde og prale på bilbasen med at han kun har skiftet olie/filter og viskerblade og at han kun køber en VW fremover ;-)

Vh Anders

Serg H

Serg H
bruger siden
27-11-2004

27-09-2011 kl. 17:03

Nick M, tellene er ikke samme. Jeg har købt en 4 år gammel bil for 200000,- . det var 3 år siden. Nypris er 500000,- på denne bil. Jeg har investeret ca 10000,- i forskellige service og reservedele siden jeg har fået det.. og ikke 300000,- som du skriver:-)

Man skal også udføre service på en ny bil hver 20000km hos aut.mekaniker og det koster også.