Bilbasen Forum
Bilprogrammer/blade – har de nogen reel værdi?
Profil slettet
03-11-2010 kl. 10:49
T i
bruger siden
17-06-2006
03-11-2010 kl. 10:59
Men på den anden side er det jo ikke blade/programmer der er skabt som forbrugeroplysning, det er primært underholdning, hvilket der åbenbart er et publikum til, så det er jo fint.
Læser istedet FDMs Motor, hvilket er et udmærket blad, der primært beskæftiger sig med mere "normale" biler, generel oplysning etc.
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
03-11-2010 kl. 15:09
Så jeg ser egentlig ikke et problem her - man skal bare tage det for, hvad det er.
Jeg ser straks et større problem i f.eks. MotorTV, som kører på DK4.
De sælger sig selv som et forbrugerprogram, men er nok nærmere 30 minutters betalt reklame for diverse bilmærker.
Eller hvad med FDM's månedsblad Motor, som forsøger at virke uafhængige, men som tydeligvis har deres klare favoritter, som for enhver pris skal klare sig godt i alle tests.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
03-11-2010 kl. 18:57
Det er ikke altid jeg får læst de artikler der omhandler den nyeste POrsche eller Ferrari eller noget i den stil. For man ved jo at de kører godt og hurtigt i forhold til alle mulige alm biler.
Jeg synes også at der bliver lagt for lidt vægt på de almindelige biler. Det må der gerne ændres på.
Jeg ser selv gladeligt TopGear og Fifth gear, men kun for underholdningens værdi. For de biler de som regel tester er ikke dem vi ser flest af på de danske veje.