Bilbasen Forum
Bilklage.dk
Martin Lærche Laursen
bruger siden
10-03-2012
18-05-2012 kl. 22:48
Dette indlæg blev 18-05-2012 23:23 redigeret af dets forfatter.
H P
bruger siden
06-01-2004
19-05-2012 kl. 08:28
Superærgeligt med bilen, jeg forstår din fustration.
Når det er sagt, så er det ikke, ud fra dit indlæg, til at vurdere om det er en mangelfuld reperation du har fået lavet.
Feks. Hvad præcist fik du lavet for de 15.000,- ?
"husmandereperation", siger du, hvem godkendte denne reperationsmåde ?
Havde mekanikeren mulighed for at vide at plejestangen var ved at ryge ?
Min pointe er at der er mange måder at renovere en motor på, og 15.000 kroner giver ikke en totalrenovering, nok snaere en "lappeløsning".
Min umiddelbare tanke er at du valgte den billigste reperationsløsning og var uheldig.
Og når så Bilklage ikke vil give dig medhold, så er de lige pludselig i lommen på bilbranchen, nej den køber jeg altså ikke.
Martin Lærche Laursen
bruger siden
10-03-2012
21-05-2012 kl. 18:08
Tak for dit svar
Ja, det er superærgeligt, nu har min bil stået stille hos mekanikeren siden september, mens jeg har ventet på en afgørelse.
Mit indlæg går ikke så meget på om det er en mangelfuld reparation eller ej, dette har jeg allerede fået bekræftet fra flere af hinanden udhængige mekaniker at det er. Den reparation jeg fik lavet var den der blev anbefalet af (PA), og da jeg ikke er voldsom bilkyndig tog jeg det for gode varer. Om han havde mulighed for at vide at plejestangen var ved at ryge, det kan jeg desværre ikke svare på, men jeg er bestemt ikke overbevist om har fået hvad jeg har betalt for.
Mit indlæg gik mere på at høre om der var andre der havde nogle oplevelser med bilklage.dk, gode som dårlige.
Angående din kommentar om at de er i lommen på bilbranchen, den må stå for egen regning, for det har jeg ikke sagt, det eneste jeg har nævnt er at de måske burde se lidt mere nuancere på tingene, for jeg undrer mig lidt over at det kun er 1 af de sager om bilreparationer, som de har på deres hjemmeside, de har afgjort, der er faldet ud til klagerens fordel, resten er enten blevet afvist eller dømt uegnet til behandling.
Dette indlæg blev 21-05-2012 18:09 redigeret af dets forfatter.
Martin Lærche Laursen
bruger siden
10-03-2012
25-05-2012 kl. 10:04
Du har nok ret i at der er stor forskel på hvordan man ser på sagerne. Jeg har også gennemlæst en del af de sager der er blevet afgjort, og jeg kan, som du også nævner, ikke afgøre om afgørelserne er rigtige eller forkerte. Jeg mente bare at jeg havde en klokke klar sag, men det mener alle der klager jo nok:-)
Men nu har jeg fundet en ny motor til min bil, og fundet en der kan sætte den i, så nu tror jeg ikke jeg gider bruge mere krudt på at klage:-)
Martin Lærche Laursen
bruger siden
10-03-2012
27-05-2012 kl. 22:01
Og til KS, det de andre mekanikere har baseret deres forklaring på at udfra den forklaring jeg har fået fra den mekaniker der lavede reparationen.