Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Betaling for annonce på trods af de ikke kan vises (søgning viser ikke Alfa osv)!!

René Prytz

René Prytz
bruger siden
10-03-2005

05-06-2013 kl. 23:09

<span>Hej forum. </span>Jeg er nødt til at fortælle om bilbasens hjemmeside som ikke fungerer og ikke har gjort det i snart 1 måned. Eksempel: Prøv at søge efter Alfa 156 og der meldes fejl. Er det i orden når folk betaler mange penge for en annonce??? Jeg har skrevet til Bilbasen flere gange og gjort dem opmærksomme på fejlene men de er stadig ikke løst, så der er nedenstående sendt: Sikke en dårligt fungerende hjemmeside I har.Det har ikke virket korrekt i 1 måned. Hvad sker der? I melder tilbage at I i er igang med at løse fejlen, men stadig ingen forbedring.Det er snart til forsiden af Ekstrabladet. Hvis der ikke snart sker en forbedring vil jeg kontakte Ekstrabladet og vise de mails jeg har fået retur fra jer, da mange private tror de får vist deres bil når man søger efter den. Hvilket så ikke sker!!!Det betyder betaling for ingenting, og jeg ved I ikke har meldt noget ud til de private der har betalt for annoncen (Alfa kan ikke vises, osv.). Jeg afventer et svar fra en overordnet som kan redegøre for jeres manglende oplysning til private og betaling retur. Med alvorlig hilsen René

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

05-06-2013 kl. 23:42

Det er da nok nærmere din computer der er ringe - det virker fint her......

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg