Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Bedste sted til klargøring og polering

Jonas Normark Toppenberg

Jonas Normark Toppenberg
bruger siden
07-09-2010

28-04-2014 kl. 08:54

Hej

Jeg vil gerne have min bil totalt klargjort ned i mindste detalje samt have den poleret.

Er der nogen som kan anbefale et sted samt fortælle hvad de har givet for det? Jeg er interesseret i den helt store pakke, hvor bilen bringes så tæt på ny-bils look som muligt.

Jeg har også hørt om forskellige steder i Malmø, især et sted som hedder Vonne, men jeg kender det ikke og de er svære at komme i kontakt med for at få en pris.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

28-04-2014 kl. 12:29

Mon ikke deres Karma pakke til 10.000 kr kan få din bil så tæt på ny?

http://www.bilvask.nu/bilvask-polering/

Jacob Bjerg Hansen

Jacob Bjerg Hansen
bruger siden
16-09-2013

28-04-2014 kl. 12:52

http://www.ziebart.dk/findos.html

Dem har jeg også hørt godt om.

Jonas Normark Toppenberg

Jonas Normark Toppenberg
bruger siden
07-09-2010

28-04-2014 kl. 13:45

K S - Ja det fik jeg ikke med. Det kan være på hele Sjælland eller i nærheden af Malmø. Jeg vil godt køre et stykke for den rigtigt behandling.

Mads og Jacob - tak for forslag. Er det nogen steder i selv har benyttet? Det er den personlige erfaring med stederne jeg er interesseret i da det er en del penge at lægge hvis stedet viser sig at være middelmådigt.

Profil slettet

Profil slettet

28-04-2014 kl. 14:29

Ingen erfaring, men mit indtryk af det firma jeg linker er positivt.

Jonas Normark Toppenberg

Jonas Normark Toppenberg
bruger siden
07-09-2010

28-04-2014 kl. 14:36

Ok. De får også rimligt godt anmelder kan jeg se rundt omkring. Det er bare altid noget andet at høre direkte fra nogen som har været der.

Kan i øvrigt supplere med at Vonne AB (klargøringsfirma fra Malmø), sjovt nok lige i dag er vendt tilbage med en pris. 2 uger siden jeg skrev til dem, men nu svarede de altså.

De tager 7750 SEK ca. 6350 DKK for en total "renovering" både indvendigt og udvendigt, hvis andre en dag skulle mangle den pris. Men igen. Mange penge at smide et sted hvor man ikke aner hvad de kan.