Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

AUTOCAMPER!!!!

Lars Broeng Kynde

Lars Broeng Kynde
bruger siden
23-05-2022

02-07-2022 kl. 18:24

Hej herinde. Er der nogle som kan give mig en fornuftig forklaring på. Hvorfor man som dansk statsborger og lønslave i dette land. Skal straffes for at eje en gammel autocamper?. Som jeg ser det, men min sølle årlige indkomst, kan jeg måske skrape sammen til en slidt sag, som nok har været en tur forbi Sarajevo. Jeg forstår ikke at man skal betale op til 20000 kr, i årligt for at have et gammelt veteran lig, til at nyde lidt af det land, som jeg selv er født i og bidrager til men mit slid på jobmarkedet. Med mindre man er svine rig og kan købe de nyere som koster det samme som et hus i vestjylland. Hvorfor skal vi kikke misundeligt på folk fra udlandet, som tromler til Dk hvert år i såvel gamle ombyggede militær køretøjer og luksus campere?? Burde det i første omgang ikke være den danske borger, som kunne få lidt frihed på hjul uden at blive ruineret??? Hvem har lavet denne idiotiske ruinerende regel?. De rige??. Eliten??.....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jørgen ........

Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006

02-07-2022 kl. 20:00

Nej ! Men lad være med at stem på S og Enhedslisten samt SF, så vil Danmark blive et meget bedre land for os med biler og sågar autocampere.

Ganske simpelt og meget let forståeligt

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

02-07-2022 kl. 20:26

Jørgen ........

bruger siden
08-03-2006

skrev:
Nej ! Men lad være med at stem på S og Enhedslisten samt SF, så vil Danmark blive et meget bedre land for os med biler og sågar autocampere.

Ganske simpelt og meget let forståeligt

"Ganske simpelt og vrøvl ud over alle grænser"

ejerafgiften på autocampere har været høj i mange år, de fleste med en borgerlig regering.

ligesom dine tåbelige udfald imod politiet, viser dette indslag hvor klog du er

Jørgen ........

Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006

02-07-2022 kl. 20:58

Hej HP.

Tak, ja jeg er ihvertfald klogere end dig, det er meget let at læse på din skrivemåde.

Du burde skamme dig for dine tåbelige indlæg og sammenblanding med indlæg.

Mvh Jørgen

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

02-07-2022 kl. 22:29

Jørgen ........

bruger siden
08-03-2006

skrev:
Hej HP.

Tak, ja jeg er ihvertfald klogere end dig, det er meget let at læse på din skrivemåde.

Du burde skamme dig for dine tåbelige indlæg og sammenblanding med indlæg.

Mvh Jørgen

Du kalder politiet fjolser
Du sammenblander ejerafgiften på autocampere med farven på regeringen
Du skulle skamme dig, enten er du lobbyist eller også er du dummere end snot