Classic Car House A/S

Kongevejen 79 2800 Kongens Lyngby Se på kort
Mandag - fredag: 10:00 - 18:00
Lørdag: Lukket
Søndag: 10:00 - 15:00

Besøg vores helt nye bilhandel og oplev vores udvalg af klassiske biler til salg. Du vil møde et team af passionerede bil-eksperter med mange års indgående kendskab til klassiske biler. Med vores store erfaring og knowhow, kender vi markedet i detaljer og har kontakter i både ind- og udland. Går du med tanker om at sælge din klassiske biler, kan du også sælge din bil hos os.

  • Salg af klassiske biler
  • Køb af klassiske biler
  • Formidling af klassiske biler
  • Bilhotel 25+ & Specialbiler

Forhandlerbillede

Dato
Mærke og model
Afdeling
Kilometer
Modelår
Pris (kr)
Mercedes 300 SL 3,0  2d
Sport Leicht Er Hvad Forkortelsen SL Står For, Og 300 SL Bærer Navnet Ekstra Stolt. For Det Er Nemlig Uhyre Sjældent Man Støder På En R129 Med Denne Kombination Af Den Lettere 6-Cylindrede Motor Og Manuel Gearkasse. Denne SL Står Flot I Sin Originale Rauch Silber (Farvekode 702U), Med Ternede Stofsæder (073A) Der Beklæder Kabinen. Bilen Står På 18” Alufælge I Monoblok Stil, Og Bryster Sig Af Elektriske El-Sæder, Fuld Elektrisk Kaleche Og Vindskærm, Cruise Control, Automatisk A/C, Lygtevaskere Og Meget Mere. Under Motorhjelmen Finder Vi Mercedes’ M103 3.0 Liters Række-6 Motor, Der Leverer Masser Af Overskud Og Et Herligt Soundtrack Når SL’Eren Flyder Igennem Landskabet, Især Når Den Får Omdrejninger. Faktisk Er M103’Eren Hele 80 Kilo Lettere End, M119 Som Sidder I Storebroderen 500 SL, Og Det Kan Mærkes På Bilens Dynamik. Bilen Kommer Fra En Mindre Mercedes Samling, Er Passet Og Plejet, Og Har Naturligvis Stået I Opvarmet Garage. Ved Den Mekaniske Gennemgang Kunne Vi Konstatere Fin Kompression, Flot Kosmetisk Stand Og Ingen Rust. Hvad Moderne Klassikere Angår, Er Mercedes-Benz SL Uden Tvivl En Af De Mest Velegnede Til Hverdagsbrug, Såvel Som Weekendture. Man Får Ekstremt Meget For Pengene, Og Den Er Virkelig Et Testamente Om Hvordan Mercedes-Benz Har For Vane At Konstruere Deres Biler Langt Bedre, End Hvad Kravene Egentlig Er. Denne Bil Er Klar Til Omgående Levering. For Besigtigelse Og Prøvetur Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000. Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Hel Eller Delvis Finansiering Af Din Klassiske Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Vi Tilbyder I Samarbejde Med Santander Finansiering Uden Udbetaling Til Attraktiv Rente. Kontakt Os Gerne For Yderlige Information Om Dette. Salgsafdelingens Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
-
147.000
1990
235.000 kr.
VW 1300 1,3  2d
Skøn Lille Bobbel, Som Har Kørt Som Udlejningsbil I Vores Bilhotel. Sælges Køreklar Som Den Er Til CVR Nr. Detaljer Om Bilen: Årgang: 1973 Motor: 1,3 4-Cylindret Boxer Gearkasse: 4 Trins Manuel Hestekræfter: 44 Denne Bil Er Klar Til Omgående Levering. For Besigtigelse Og Prøvetur Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000. Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Finansiering Til Din Nye Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Kan Købes Uden Udbetaling Igennem Santander. Salgsafdelingens Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
14,3 km/l
80.000
1972
59.000 kr.
Engros/CVR
Jaguar D-Type 3,8 Roadster 2d
English Below 1951 Og 1953 Var Årene, Hvor De Hos Jaguar Holdte Hovederne Ekstra Højt, Idet De Kunne Fejre Sejre På Cirque De La Sarthe I Le Mans Med C-Typen. Den Vindende Konstruktion Blev Naturligvis Optimeret Og Videreudviklet, Og I 1954 Så D-Typen, Med Dens Yndefulde Aerodynamik Og Ikoniske Finne, Dagens Lys For Første Gang. D-Typen Havde I Den Grad Appetit På Sejr, Og Var Hurtigere, Smidigere Og Mere Rå End Sin Forgænger. Disse Egenskaber Resulterede Da Også Samlet I En Sikker Hattrick Af Sejre På Le Mans I 1955-57. Denne Yderst Velbyggede Replica Er, I Modsætning Til De Fleste Andre Hyldester, Rent Faktisk Bygget På En Serie 1 E-Type Tilbage I 1960’Erne. Det Vil Altså Sige At Affjedring, Drivline, Sæder, Instrumentering M.M. Er Helt Periodekorrekt, Og At Dette Er En Vaskeægte Jaguar Helt Ned Til Stelnummeret. Bilen Er Udstyret Med En Opboret XK Motor På 3 Liter, En Synkroniseret Serie 2 Gearkasse, Og Diverse Racergodter Som F.Eks. Skarpere Knastaksel Fra Piper, Højtryks Oliepumpe, Samt Et Minimalt Begrænset Udstødningssystem Med Et Helt Utroligt Lydspor! Bilen Blev I Sin Tid Bygget Til Joe Harwood, En Amerikansk Racerkører, Som Brugte Den Flittigt Til Det Den Er Skabt Til, Nemlig Racerløb, Helt Op Til 80’Erne Hvor Den Blev Solgt Til En Privat Samler. Mellem 2003 Og 2007 Undergik Den En Gennemgribende Renovering, Med Bl.A. Ny Lak Og En Komplet Genopbygning Af Motoren. Det Noteres At Bilen ”Kører Og Performer Med Masser Af Overskud, Balance Og Lethed”. Den Ikoniske Racer Klarede I Øvrigt Ollon-Villars Hillclimb I Schweiz For Nyligt, Uden Nævneværdige Udfordringer. Denne Jaguar D-Type Er Nu Klar Til At Få Det Bedste Ud Ad Sit Otium, Enten Som Tilbagevendende Veteranracer, Til Hobbykørsel, Eller Som Pragtstykke I En Samling. Detaljer Om Bilen: Årgang: 1962 Farve: British Racing Green Motor: 3,0 Række 6 Med Turbo Gearkasse: 5 Trins Man. Fra Serie 2 E-Type Hestekræfter: Rigeligt Denne Bil Er Klar Til Omgående Levering. For Besigtigelse Og Prøvetur Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000 Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Finansiering Til Din Nye Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Kan Købes Uden Udbetaling Igennem Santander. Salgsafdelingen Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00 1951 And 1953 Were The Years When Jaguar Held Their Heads Particularly High, As They Celebrated Victories At The Cirque De La Sarthe In Le Mans With The C-Type. The Winning Design Was, Of Course, Optimized And Further Developed, And In 1954, The D-Type, With Its Graceful Aerodynamics And Iconic Fin, Saw The Light Of Day For The First Time. The D-Type Had A Voracious Appetite For Victory And Was Faster, More Agile, And Rawer Than Its Predecessor. These Qualities Resulted In An Impressive Hat-Trick Of Wins At Le Mans In 1955-57. This Extremely Well-Built Replica Is, Unlike Most Other Tributes, Actually Based On A Series 1 E-Type From The 1960S. This Means That The Suspension, Driveline, Seats, Instrumentation, And More Are Entirely Period-Correct, And This Is A Genuine Jaguar Right Down To The Chassis Number. The Car Is Equipped With A Bored-Out 3-Liter XK Engine, A Synchronized Series 2 Gearbox, And Various Racing Goodies Such As A Sharper Camshaft From Piper, A High-Pressure Oil Pump, And A Minimally Restricted Exhaust System With An Incredible Sound! The Car Was Originally Built For Joe Harwood, An American Racing Driver Who Used It Extensively For What It Was Created For, Namely Racing, Well Into The 1980S When It Was Sold To A Private Collector. Between 2003 And 2007, It Underwent A Comprehensive Restoration, Including New Paint And A Complete Engine Rebuild. It Is Noted That The Car "Drives And Performs With Plenty Of Surplus, Balance, And Ease." The Iconic Racer Recently Completed The Ollon-Villars Hillclimb In Switzerland Without Significant Challenges. This Jaguar D-Type Is Now Ready To Make The Most Of Its Retirement, Either As A Returning Vintage Racer, For Hobby Driving, Or As A Centerpiece In A Collection. Car Details: Year: 1962 Color: British Racing Green Engine: 3.0 Inline 6 With A Turbo Gearbox: 5-Speed Manual From The Series 2 E-Type Horsepower: Ample This Car Is Available For Immediate Delivery. For A Viewing And Test Drive, Please Contact Our Sales Department At 3333 7000. The Car Is In Stock And Can Be Viewed In Lyngby. If You Need Financing For Your Dream Car, We Can Assist You With That As Well. It Can Be Purchased Without A Down Payment Through Santander. Sales Department Opening Hours: Monday-Friday: 10:00 AM – 5:00 PM Sunday: 10:00 AM - 3:00 PM
Kongens Lyngby
13,8 km/l
60.000
1962
695.000 kr.
Porsche 912 1,6 Coupé 2d
Porsche 912 Skulle Mindske Springet Mellem 356 Og 911. Havde Man Ikke Råd Til Den Nye 911, Med Den Kraftige 6-Cylindrede Motor, Kunne Man Få Samme Styling, Kvalitet Og Køreglæde Ved At Købe En 912, Som Essentielt Var En 911, Men Med Den Gamle 4-Cylindrede Motor Fra 356. 912 Havde En Betydeligt Bedre Vægtfordeling End 911, Og Så Var Den 125 Kg Lettere! Derfor Var Der Ikke Væsentlig Forskel I Præstationerne. Den Forbedrede 90 Hestes Motor Fra 356 Var Så Populær, At 912 Igennem En Længere Periode Solgte Bedre End 911, Også Selvom Prisforskellen Var Relativt Lille. 912 Fortsatte I Produktion Frem Til 1969, Hvor Den Nye "Prisbasker" 914 Afløste. Denne Bil Blev Solgt Fra Ny I San Fransisco, Men Fremstår Med Europæisk Specifikation. Bilen Er En Meget Tidlig Short Wheelbase (SWB), Senere Blev Både 911 Og 912 Forlænget I Akselafstand Med 57 Mm (LWB). Bilen Er Bygget Hos Karmann I Tyskland, Og Da Den Kom Til Danmark Var Bilen Gul. Under Renoveringen Af Bilen Blev Den Tilbageført Til Dens Originale "Irish Green". Bilen Er Oprindeligt Leveret Med Udstyr Såsom Blaupunkt Radio, 5-Trins Gearkasse Samt Fuchs Magnesiumfælge. Tidliger Ejer Renoverede Den I Årene 2004-2006, Og Den Fremstår Stadigvæk Særdeles Nydelig Og Præsentabel. Motoren Er En Eftermonteret "Big Bore", Med 1720 Ccm At Gøre Godt Med. Et Nardi Rat Pryder Endvidere Den Sporty Kabine. Derudover Er Bilen Fuldstændig Standard. En Sjælden Mulighed For At Få Fat I En SWB 912 I Den Smukke Irish Green, Indregistreret På Danske Plader.
Kongens Lyngby
-
45.000
1967
575.000 kr.
MG A 1,5 Roadster 2d
Her Præsenteres En Skøn Lille Nyhed, Nemlig Denne Flotte Og Eftertragtede MG A Roadster Der Med Sine Gode Køreegenskaber Og Fantastiske Design Bare Venter På At Komme Ud I Det Danske Landskab. Bilen Er Drevet Af Den Fantastiske 1.489Cc Motor, Der Sammen Med Den 4-Trins Manuelle Gearkasse Giver Masser Af Køreglæde. Mange MGA Modeller Røg Over Atlanten, Og Landede I Amerika, Og Denne Sender Tankerne Hen På Solrige Stater, Med Dens Friske Glacier Blue Farve, Og Tykke Whitewalls. Ønsker Du En MGA, Som Skiller Sig Ud Fra Mængden Og Er Køreklar, Er Dette Den Helt Rette Bil Til Dig. Bilen Leveres På Tidstypiske Sorte Nummerplader (X45000). Bilen Er Inkl. Dansk Registreringsafgift Og Klar Til Levering. Denne Bil Er Klar Til Omgående Levering. For Besigtigelse Og Prøvetur Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000 Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Hel Eller Delvis Finansiering Af Din Klassiske Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Vi Tilbyder I Samarbejde Med Santander Finansiering Uden Udbetaling Til Attraktiv Rente. Kontakt Os Gerne For Yderlige Information Om Dette. Salgsafdelingen Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
13,3 km/l
2.100
1957
239.900 kr.
Porsche 912 1,6 Coupé 2d
Matching Numbers 1968 Porsche 912 SWB Denne Porsche 912 Fra 1967 Er Solgt Fra Ny I USA, Los Angeles D. 4/2 1968, Hvor Den Har Kørt På Tørre Ikke Saltede Veje Og Nydt Godt Af Den Solbeskinnet By Og De Flotte Bjergveje. Bilen Har Fra 1968 – 1989 Blevet Mekanisk Vedligeholdt Af 3 Passioneret Ejere. I 1990 Bliver Bilen Købt Af En Tysk Herre, Som Importerer Den Til Tyskland. Her Bliver Vores 912 Oplakeret I Den Originale Bahama Gelb (6605), Der Sammen Med Den Sorte Kabine Virkelig Får Den Til At Skille Sig Ud Fra Mængden. I 2003 Blev Den 1,6 Liters Luftkølede Motor Renoveret Af En Tysk Specialist. Bilen Er Fra Ny Blevet Leveret Med Følgende Ekstra Udstyr: Gummipuffer Für Stossstange Vorne Und Hinten, 1 Antenne, 1 Lautsprecher, Verchromte Lochscheibenräder. Porsche 912 Blev Produceret For At Omfavne De Købere Som Ikke Havde Råd Til En Porsche 356 Eller En 911, Men Stadig Ønskede Gode Køreegenskaber, Et Fantastisk Design Og Porsche Feeling. Vores 912 Er Blevet Kørt I Af Passioneret Ejere. Bilen Står Derfor I En Rigtig God Brugsstand. Bilen Kører Super Godt! Vores Porsche Er Monteret Med En Sportsudstødning Der Fremhæver Den Fantastiske Lyd Fra Den Pålidelige Luftkølede Boxermotor. Sæt Dig Godt Til Rette I De Fine Sorte Sæder Og Nyd Den Danske Sommer I Et Design Unikum. Ved Spørgsmål Til Denne Bil, Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000. Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Hel Eller Delvis Finansiering Af Din Klassiske Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Vi Tilbyder I Samarbejde Med Santander Finansiering Uden Udbetaling Til Attraktiv Rente. Kontakt Os Gerne For Yderlige Information Om Dette. Salgsafdelingens Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
12,3 km/l
56.000
1967
525.000 kr.
Mazda RX-7   3d
Denne Bil Er Klar Til Omgående Levering. For Besigtigelse Og Prøvetur Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000 Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Hel Eller Delvis Finansiering Af Din Klassiske Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Vi Tilbyder I Samarbejde Med Santander Finansiering Uden Udbetaling Til Attraktiv Rente. Kontakt Os Gerne For Yderlige Information Om Dette. Salgsafdelingens Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
12,3 km/l
154.000
1985
129.000 kr.
Alfa Romeo Berlina 2,0 2000 4d
Meget Flot Alfa Romeo Berlina 2000 Der Netop Er Hjemkommet Fra Italien. Sidste Model Med Den Lækre Og Stærke 2.0 Liters Motor Med 131 HK, 5-Trins Gearkasse, Skivebremser Hele Vejen Rundt Og Spærredifferentiale. Drømmer Du Om En Klassisk Bil, Hvor Hele Familien Kan Være Med? Har Du Svaret Her. Berlina Er Luksusudgaven Af 105-Serien, Med Længere Akselafstand Og Stort Bagagerum. Bilen Her Er Klar Til At Køre Til Alle De Træf Du Kan Finde - Både Her I Danmark Og I Udlandet. Den Cruiser Fint Afsted På Motorvejen Ved Selv Høje Hastigheder, Men Er Naturligvis Meget Sjovere På De Gode Landeveje, Og Allerbedst På Bjergvejene I Italien. Denne Bil Er Næsten En Tidslomme, Hvor Alt Fremtræder Originalt. Bilen Har På Et Tidspunkt Fået En Oplakering I Metalblå Farve, Hvor Kabinen Samtidig Fik Monteret Komplet Nyt Interiør, Så Den Nu Fremstår I Rigtig God Stand - Og Helt Som Da Den Forlod Fabrikken. Detaljer Om Bilen: Årgang: 1975 Motor: 2,0 Række 4 Gearkasse: 5 Trins Manuel Hestekræfter: 131 Denne Bil Er Klar Til Omgående Levering. For Besigtigelse Og Prøvetur Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000 Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Finansiering Til Din Nye Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Kan Købes Uden Udbetaling Igennem Santander. Salgsafdelingen Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
-
58.000
1975
185.000 kr.
Chevrolet Corvette 5,3 Convertible 2d
Matching Numbers Car ”America’S Only True Sports Car” Havde Sin Debut I 1953, Hvor Chefdesigneren For GM’S Stylingafdeling, Harley Earl, Tog Sin Interesse Og Passion For Sportsligt Design Inspireret Af Bl.A. Jaguar Og Alfa Romeo, Med Hjem Til USA Fra Europa. Denne 1962 Corvette Er Den Sidste Årsmodel I Rækken Af C1’Ere. Den Er Købt I Palm Springs Californien, Og Importeret Til Danmark I År 2000. Ved Auktionen Bar Den I Øvrigt Den Fine Hæder Af NCRS Top Flight, Hvilket Vil Sige At National Corvette Restorers Society, Vurderede Dens Stand Og Originalitet Til 94% Eller Højere. Under Hjelmen Finder Vi En 5,4 Liters V8, Som Er Koblet Til En 4-Trins Manuel Gearkasse. Et Meget Flot Eksemplar Af Amerikas Favorit Sportsvogn, Med Et Hav Af Detaljer Og Egenskaber Fra En Svunden Tid. Bilen Leveres Nysynet Og På Danske Plader. Detaljer: Chassis Number: #20867S102049 Motor: 5,4 Liters ”327” V8 Engine Number: #102049 Gearkasse: 4-Trins Manuel Hestekræfter: 250 Farvekode: Sateen Silver (Antaget) Produktionsantal: 69.015 Første Registreringsdato: 31/12 - 1962 Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Hel Eller Delvis Finansiering Af Din Klassiske Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Vi Tilbyder I Samarbejde Med Santander Finansiering Uden Udbetaling Til Attraktiv Rente. Kontakt Os Gerne For Yderlige Information Om Dette. Salgsafdelingens Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
-
21.500
1962
595.000 kr.
BMW 2800 CS 2,8  2d
Et Overflødighedshorn Af Elegance! Engang Imellem Hænder Det At Inspirationen Tager Ved En Designer, Som Tager Sin Skitseblok Eller Sit 3D-Værktøj, Og Simpelthen Skaber Et Mesterværk. BMW Har Nogle Stykker Af Dem På Samvittigheden Som F.Eks. 507, Z8, Og Ikke Mindst E9-Modelserien, Som Er I Tale Her. E9’Eren, Som Dækker Over 2800 CS, 3.0 CS Og 3.0 Csi, Er En Topelegant Coupé, Som Forener Elegance, Komfort Og Køreglæde. Vi Lader Lige Den Sidste Sætning Stå, Imens Du Kigger På Den En Ekstra Gang, For Nej Hvor Er Den Bare Utroligt Flot! E9-Serien Rullede For Første Gang Ud Af Karrosserispecialisten Karmann, I 1968, Og Ind I Et Kommende Årti Plaget Af Oliekrise, Hvor Fokus Lå Mere På At Økonomisere Den Daglige Transport, End At Få Flere Pompøse Og Højtydende Maskiner På Markedet. Heldigvis Blev E9’Eren Taget Rigtig Godt Imod, Også På De Amerikanske Markeder, Og Byggekvalitet, Ingeniørkunst Og Naturligvis Design Har Siden Sørget For Kultstatus Blandt Bilkendere. Denne 2800 CS, Som I Øvrigt Er Leveret I Danmark Fra Ny, Er Lakeret I Vores Absolutte Yndlingsfarve Til Den, Fjord Metallic, Som Komplimenterer En Beige Kabine I Lækkert, Blødt Læder. Læg Især Mærke Til Detaljerne, Som Træværket, Integrerede Dørhåndtag I Pyntelisterne, Og BMW-Emblemerne På C-Stolperne. Bilen Er Opgraderet Med Smagfulde Detaljer Som Nardi Rat, Og 16” Alpina Fælge, Hvilket Vi Synes Klæder Dens Arv, Og Karakteristika Ganske Fortrinligt. Når Du Har Banket Skoene Af, Er Det Tid Til At Sætte Dig Ind Og Lade De Behagelige Sæder Give Dig Et Kram. Efter At Have Snuset Ordentligt Ind, Og Analyseret Duftepaletten Af Hhv. Træ, Læder Og Velolieret Maskineri Der Møder Dig, Er Det Tid Til At Dreje Nøglen. En Dobbelt Karbureret Række-Sekser Vågner Med En Basholdig Note, Og Silkeblød Gang. Imens Du Venter På At Olien Varmer Op, Kan Du Med Fordel Rulle Bagruderne Ned, Og Nyde Den Rammeløse Coupé-Struktur Som En E9’Er Har. Vi Mener I Øvrigt, At Denne Er En Af De Biler Der Oser Så Meget Af Stil, Og Er Så Motorisk Korrekt, At Der Her Gerne Må Benyttes Kørehandsker! Uanset Om Det Er En Tur Tværs Over Landet, Rundt Om En Norditaliensk Eller Schweizisk Sø, Eller Bare En Smuttur Ind Igennem Centrum, Så Er Det Svært At Få En Bedre Ledsager End Vores BMW 2800 CS. Denne Bil Er Klar Til Omgående Levering. Tilbyde Engros / CVR Salg. For Besigtigelse Og Prøvetur Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000 Ønsker Du En Hel Eller Delvis Finansiering Af Din Klassiske Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Vi Tilbyder I Samarbejde Med Santander Finansiering Uden Udbetaling Til Attraktiv Rente. Kontakt Os Gerne For Yderlige Information Om Dette. Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Salgsafdelingen Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00,
Kongens Lyngby
10,4 km/l
27.000
1971
299.000 kr.
Engros/CVR
Citroën 2CV 0,4
Dette Ikoniske Køretøj Kender Alle Og Alene Tanken Om Den, Fremkalder Øjeblikkeligt Et Smil På Læben. Man Er Straks Klar Over, At Det Er En Citroën, Og Hvis Man Har Prøvet At Køre En Af De Godt 9 Millioner Varianter Af Den, Glemmer Man Det Aldrig. Paraplygear, Verdens Blødeste Affjedring Og Mangel På Hestekræfter Er Nogle Af De Elementer, Der Gør Oplevelsen Helt Speciel. Vores 2CV Er Importeret Fra Frankrig, Og Er Som Taget Ud Af En Film. Man Ser Næsten Peter Sellers Kører Den Som Inspector Clouseau, Og Bilen Byder På Rå Charme Og Kæmpe Underholdningsværdi For Hver Eneste Km Man Kører I Den – For Slet Ikke At Tale Om Opmærksomhed. Med 424 Ccm Og Svimlende 18 HK, Kan Du Være Helt Sikker På Ikke At Komme Først Fra Start Og Det Er Fint. Det Betyder Intet, Og Med En Tophastighed På 95 Km/H Får Du Heller Ikke En Fartbøde, Men Du Skal Nok Komme Frem, For Da 2Cv Præsenteres I 1948 Er Konceptet Klart: Det Skal Være En Billig, Simpel Og Driftssikker Bil, Så Almindelige Franskmænd Også Kan Komme Til At Køre Bil I Stedet For Hestevogn! Derfor Er Der Forhjulstræk, Den To-Cylindrede Boxermotor Er Luftkølet Og Aircondition Får Du Ved At Vippe Sidevinduet Op – Ikke Noget Med At Rulle Vinduet Op Og Ned – Det Går Bare I Stykker Og Det Vejer. Der Er Ingen Radio, Ingen Omdrejningstæller Og Ingen Benzinmåler. Til Gengæld Virker Det, Der Faktisk Er Der Upåklageligt, Og Går Aldrig I Stykker! Du Kommer Til At Elske Den Her Bil Som Både Uffe Ellemann-Jensen Og James Bond. Detaljer Om Bilen: Årgang: 1964 Motor: 0,4 Gearkasse: 4 Trins Manuel Hestekræfter: 18 Denne Bil Er Klar Til Omgående Levering. For Besigtigelse Og Prøvetur Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000 Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Hel Eller Delvis Finansiering Af Din Klassiske Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Vi Tilbyder I Samarbejde Med Santander Finansiering Uden Udbetaling Til Attraktiv Rente. Kontakt Os Gerne For Yderlige Information Om Dette. Salgsafdelingens Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00, Afhentning
Kongens Lyngby
-
35.000
1964
65.000 kr.
Engros/CVR
Alfa Romeo Montreal 2,6  2d
Alfa Romeo Montreal Er En Bil Med En Meget Fascinerende Historie Og Som Bliver Vist For Første Gang Til Verdensudstillingen I Montreal I 1967, For At Give Deres Bud På ’Den Ultimative Drømmebil’. Designet Skabte Enorm Opmærksomhed, Og Interessen For At Købe Modellen Var Så Stor, At Alfa Romeo Næsten Blev Tvunget Til At Producere Bilen, Og Dermed Satte De Den Første Europæiske Konceptbil I Produktion. I Dag Fremstår En Montreal Som Et Ikon, Med Sin Fantastisk Raffinerede Og Avancerede Teknik. Vores Alfa Romeo Montreal Står I Den Flotte Arancio Metallizzato, Som Virkelig Får De Sorte Detaljer Frem På Bilen. Montreal Er Udstyret Med En 2,593 Cc V8, Som Er God For Næsten 200 Hk. Denne Alfa Romeo Kom Som Standard Med Limited-Slip Differential Som Standard Og Den Stærke ZF Gearkasse Med 5 Gear. Vores Montreal Blev Renoveret I 2013, Hvor Den Blev Slebet Helt Ned Og Omlakeret I Den Flotte Orange Farve. Bilen Er For Ny Blevet Bestilt D. 8 Februar 1972 Og Solgt Den 6 Marts 1972 Til En Alfa Romeo Forhandler I Frankfurt. Bilen Kom Originalt I AR 741 Metallic Silver Og Med Rødt Interiør. Bilen Er I Yderst Fin Stand Og Kører Fantastisk. Detaljer Om Bilen: Årgang: 1972 Motor: 2,6 V8 Gearkasse: 5 Trins Manuel Hestekræfter: 195 Bemærk Kilometertæller Går Kun Til 99.999 Og Bilen Derfor Kun Viser 74.00 Km. Vi Har Desværre Ikke Dokumentation For Kilometerstand. Denne Bil Er Klar Til Omgående Levering. For Besigtigelse Og Prøvetur Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000 Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Hel Eller Delvis Finansiering Af Din Klassiske Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Vi Tilbyder I Samarbejde Med Santander Finansiering Uden Udbetaling Til Attraktiv Rente. Kontakt Os Gerne For Yderlige Information Om Dette. Salgsafdelingens Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
10,6 km/l
74.000
1972
495.000 kr.
Ferrari 308 3,0 GTB 2d
En Yderst Sjælden Hingst Ferrari 308 Blev Introduceret I Paris I 1975, Som Erstatning For Dino 246, For At Fylde Den Efterspørgsel Der Var Ved At Blive Ganske Stor, For Centermotor Biler Der Ikke Var 12-Cylindrede. Leonardo Fioravanti Hos Pininfarina Stod For Det Markante Design, Og Det Er Linjer Der Efterhånden Er Blevet Legendariske, Da Han Også Var Ansvarlig For Både Dino 206 / 246, Og Berlinetta Boxer. Denne 308 GTB Er En Meget Tidlig Stålbil (Stelnr. 20213), Der Som Alle De Tidligste Stålmodeller Startede Sit Liv I USA. Den Blev Importeret Fra Long Beach, Californen Til Århus, Danmark I November 2011, Hvorefter Den Blev Toldsynet Og Der Blev Betalt Registreringsafgift. 308’Ere Fra Midt 70’Erne Er Unægteligt De Mest Attraktive, For Her Var Selv De Amerikanske Modeller Frie For Både Store Kofangere, Ekstra Blinklys Og Neddroslet Effekt Pga. Emissionskrav. Dertil Kan Vores 308 Prale Af At Være Født Blå, Hvilket Er Ekstremt Sjældent Indenfor Ferrari-Verdenen. Den Står På Tidskorrekte 14” Magnesiumsfælge, Med Henholdsvis 225 / 60 -14 Michelin Pilot Dæk. Den 2,9 Liters V8 Trækker Vejret Igennem Karburatorer Fremfor Indsprøjtning, Hvilket Kan Mærkes På En Væsentlig Højere Effekt På 240 Hestekræfter, I Modsætning Til De Senere Og Svagere Indsprøjtningsbiler, Der Kun Ydede Cirka 200 Hestekræfter. Lydsporet Er I Øvrigt Intet Mindre End Euforisk På De Tidlige Biler, Når De Fire Weber Karburatorer Rigtig Får Lov At Ånde. Motoren Blev I 2009 Hevet Ud Og Hovedrenoveret, Hvilket Er Dokumenteret Med Både Billeder Og Fakturaer. Den Komplette Rustfri 4-Dobbelte Udstødning Fra Italienske Tubi Style, Runder Det Mekaniske Og Designmæssige Af Med Stil. Det Lyse Interiør Står I Flot Kontrast Til Den Mørkeblå Blu Scuro Dino, Og Byder På Klassisk Ferrari-Indretning Med Åben Gearkulisse, Analoge Flipknapper, Og To-Tonede Lædersæder. Instrumentbordet Danner Ramme Om 5 Fungerende Ure, Og Både De Elektriske Ruder Og Aircondition Fungerer Som De Skal. Denne 308 GTB Sætter Kryds I Alle De Bokse Som Entusiaster Vægter Højest, Og Er Derfor Ikke Bare En Skøn Køremaskine, Men Også En Fremragende Investering. Bilen Er Veldokumenteret Med Fakturaer, Synsrapporter, Told- Og Afgiftspapirer, Og En Del Diverse Korrespondance Med Billeder Og Historie Fra Dens Tid I Californien. Denne Bil Er Klar Til Omgående Levering. For Besigtigelse Og Prøvetur Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000 Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Hel Eller Delvis Finansiering Af Din Klassiske Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Vi Tilbyder I Samarbejde Med Santander Finansiering Uden Udbetaling Til Attraktiv Rente. Kontakt Os Gerne For Yderlige Information Om Dette. Salgsafdelingens Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
10,5 km/l
92.800
1976
745.000 kr.
Ferrari 308 2,9 GT4 2d
Ferrari 308 GT4 Blev Introduceret I 1973, Og Startede Egentlig Som En Dino, Opkaldt Efter Enzo Ferraris Søn. Marcello Gandini Stod For Det Markante Design, Og Gandini Står Også Bag Lignende Fuldblodsvogne Som F.Eks. Lamborghini Urraco. Denne 308 GT4 Med Stelnr. 12082 Er En Af De Helt Tidlige Som Fik Ferrari-Navnet Efter 2 År Med Dino, Og Blev Oprindeligt Leveret I Palermo, Hvorefter Den Levede Sit Liv I Rom. I 2003 Kom Den Nordpå Og Op Til Danmark. 308 GT4’Ere Er Lidt Af En Sjældenhed, For Det Er Den Eneste Serieproducerede Ferrari, Der Er Designet Hos Bertone. Dertil Kan Vores 308 Prale Af At Være Født I Den Smukke Blu Scuro Dino, Hvilket Er Ekstremt Sjældent Indenfor Ferrari-Verdenen, Hvor Langt De Fleste Enten Er Rosso Chiaro Eller Rosso Corsa. Den Står På Tidskorrekte 14” Magnesiumsfælge. Den 2,9 Liters V8 Trækker Vejret Igennem 4 Karburatorer Fra Weber, Og De 255 Hestekræfter Mærkes I Den Grad. Lydsporet Er I Øvrigt Intet Mindre End Euforisk, Når Karburatorerne Rigtig Får Lov At Ånde. Motoren Blev I 2012 Hevet Ud Og Renoveret, Hvor Bl.A. Krumtappen Blev Balanceret, Nye Ventiler Blev Installeret, Og Weber Karburatorerne Blev Overhalet. Dertil Blev Gearkassen Undersøgt, Og Den Fik I Samme Ombæring Ny Kobling. Det To-Farvede Interiør Står I Flot Kontrast Til Den Mørkeblå Blu Scuro Dino, Og Byder På Klassisk Ferrari-Indretning Med Åben Gearkulisse, Analoge Flipknapper, Og To-Tonede Lædersæder. Instrumentbordet Danner Ramme Om 5 Fungerende Ure, Og Både De Elektriske Ruder Og Aircondition Fungerer Som De Skal. Bilen Er Yderst Veldokumenteret Med Fakturaer, Synsrapporter, Told- Og Afgiftspapirer, Og Masser Af Historie. Denne Bil Er Klar Til Omgående Levering. For Besigtigelse Og Prøvetur Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000. Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Hel Eller Delvis Finansiering Af Din Klassiske Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Vi Tilbyder I Samarbejde Med Santander Finansiering Uden Udbetaling Til Attraktiv Rente. Kontakt Os Gerne For Yderlige Information Om Dette. Salgsafdelingens Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
9,9 km/l
106.000
1975
530.000 kr.
Maserati BiTurbo 2,0 Si 2d
Maserati Biturbo Er Verdens Første Produktionsmotor Med To Turboladere. - Og Det Er Også Den Første Produktionsbil, Der Har Tre Ventiler Pr. Cylinder. Passion For Italiensk Fuldblod Og Fræk Italiensk Firser-Design Er Blandt De Vigtigste Motivationsfaktorer, Der Kan Få En Til At Købe En Biturbo, Trukket Af Den Brutale Kraft Fra Dens Kompressorladede V6. Vores Biturbo Er I Yderst Fin Stand Og Kører Fantastisk. Nyd Den Gode Lyd Fra Den Stærke V6 Motor I Den Lækre Kabine. Detaljer Om Bilen: Årgang: 1988 Motor: 2.0 V6 Gearkasse: 5 Trins Manuel Hestekræfter: 220 Antal Producerede: 22.660 Pris Er Inkl. Moms Bilen Er Uden Dansk Registreringsafgift Denne Bil Er Klar Til Omgående Levering. For Besigtigelse Og Prøvetur Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000 Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Finansiering Til Din Nye Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Kan Købes Uden Udbetaling Igennem Santander. Salgsafdelingen Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 18.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00 The Maserati Biturbo Is The World's First Production Engine With Two Turbochargers. - And It Is Also The First Production Car To Have Three Valves Per Cylinder. Cylinder. Passion For Italian Thoroughbreds And Cheeky Italian Eighties Design Are Among The Main Motivations That Can Make One Buy A Biturbo, Drawn By The Brutal Power Of Its Supercharged V6. Our Biturbo Is In Extremely Good Condition And Drives Fantastic. Enjoy The Good Sound From The Powerful V6 Engine In The Beautiful Cabin. Details About The Car: Year: 1988 Engine: 2.0 V6 Gearbox: 5-Speed Manual Horsepower: 220 Number Produced: 22,660 This Car Is Ready For Immediate Delivery. For Inspection And Test Drive Please Contact The Sales Department On +453333 7000 The Car Is In Stock And Can Be Viewed In Lyngby, Denmark. If You Want Financing For Your New Dream Car, We Can Also Help You With That. Can Be Purchased Without Payment Through Santander. Sales Department Opening Hours: Mon-Fri At 10.00 – 18.00 Sunday At 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
0,0 km/l
58.000
1988
125.000 kr.
Porsche 356 C 1,6 Coupé 2d
Matching Numbers Porsche 356 C Vi Tilbyder Her En Super Fin 1963 Porsche 356 C Som Fra Ny Blev Leveret I Bologna Italien Og Bygget Af Reutter I Juli 1963. Vores 356 Coupé Står I Den Originale Farve Rubinrot, Der Sammen Med Den Sorte Kabine I Kunstlæder Giver Bilen Det Helt Rigtige Udtryk. Er Du Til De Tidlige Porsche Modeller, Tilbyder Vi Her En ”Drivers Car”. Denne 356 C Er Udstyret Med Den Originale 1600 Luftkølede Motor (616/15), Som Producerer 75 HK Og Lyder Fantastisk. Porsches Første Model Var 356. Den Kom Første Gang D. 8 Juni 1948 Og Blev Bygget Frem Til Maj 1966, Hvor Den Igennem De Næsten 20 År Den Var I Produktion Blev Løbende Forbedret I 4 Generationer. Denne 356 C Er Den Sidste Generation Af 356 Og Kommer Derfor Også Med Skivebremser, Den Store 1600 Motor, Dobbelt Kølergitter Bag Og Andre Fine Detaljer Som Blev Ændret Fra 356 B. Bilen Kører Super Godt Og Er Klar Til At Indtage De Danske Landeveje. Detaljer Om Bilen: Motor: 1,600 Cc 4-Cylindret Boxer Gearkasse: 4-Trins Manuel Hestekræfter: 75 Farvekode: Rubinrot (5702) Produktionsantal: 16,678 Første Regristreringsdato: 01 Jan.1963 Ved Spørgsmål Til Denne Bil, Kontakt Venligst Salgsafdelingen På 3333 7000. Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Hel Eller Delvis Finansiering Af Din Klassiske Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Vi Tilbyder I Samarbejde Med Santander Finansiering Uden Udbetaling Til Attraktiv Rente. Kontakt Os Gerne For Yderlige Information Om Dette. Salgsafdelingens Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
13,2 km/l
89.150
1963
699.900 kr.
Chevrolet Corvette 5,7 Convertible 2d
Vi Præsenterer Her Et Fuldstændig Enestående Eksemplar, Af Chevrolets Corvette C2, Også Kaldet Sting Ray. Bill Mitchell Og Hans Team Gav Bilen Sit Unikke Og Genkendelige Design, Og Da De I 1963 Sendte Den Nyeste Generation Af ”America’S Only True Sports Car” På Gaden, Var En Legende Født. C2 Er Muligvis Den Mest Samleværdige Generation Af Alle Corvetter, Hvor Der Blandt Entusiastens Enhjørninger Kan Nævnes ”Split Window”, ”Grand Sport” Og ”427”. Denne Convertible Skal Ses Og Opleves I Virkeligheden, Men Stil Gerne Nysgerrigheden Via Højepunktenre Nedenfor: - Under Hjelmen Finder Vi En 5,4 Liters (327) V8, Der Sender Cirka 365 Hestekræfter Til Baghjulene Via En 4-Trins Manuel Gearkasse. - Bilen Er For 26 År Siden Importeret Fra North Carolina Til Norge, Hvor Den Har Gennemgået En Omfattende Restaurering, Som Har Taget Cirka 3 År At Gennemføre. Bilen Er Sidenhen Importeret Af Os Til Danmark I 2024. - 327’Eren Er Renoveret Med Bl.A. Nye Stempler, Knastaksel, Vippetøj M.M. - Corvetten Er Udført I Milano Maroon, En Korrekt 1965 Farve, Med Sort Kaleche Og Matchende Instrumentbord, Sæder, Tæpper Og Dørsider. - Den Står På 15” Aluminiums ”Knock Off” Fælge, Med White Wall Dæk Fra Cooper Tires. - Alt Fra Samlinger, Krom Og Finish Står Pivlige. Med Bilen Medfølger Flere Hundrede Siders Dokumentation, Fakturaer, Billeder, Bøger Og Historik. Dette Er Sandsynligvis Danmarks Flotteste C2’Er, Og Den Kan Opleves I Vores Showroom I Bilhandlen Hos Classic Car House.
Kongens Lyngby
-
40.800
1965
675.000 kr.
Mercedes 560 SL 5,5 Cabriolet aut. 2d
”Sport Leicht”. Det Er Hvad SL Står For I Mercedes-Benz Regi, Og Disse Bundsolide, Og Elegante Grand Touring Maskiner, Har Et Af De Mest Genkendelige Modelnavne Indenfor Sportsvogne. 107-Serien Blev Bygget Fra 1971-1989 Og Bestod Af Henholdsvis R107 Og C107 (Roadster Og Coupe Respektivt). Over 300.000 Eksemplarer Kom Der Ud Af Den Sydtyske Fabrik I Sindelfingen, Hvilket Unægteligt Gør Dette Til En Af De Mest Genkendelige SL’Ere På Markedet. Langt De Fleste Blev Solgt I USA, Som Var Det Marked Mercedes’ Havde Deres Hovedfokus På Dengang. 107-Serien Har De Sidste 5-6 År Eksploderet I Værdi, Og Er Gået Fra At Være En Billigkøbt Sportsvogn, Til At Være Et Temmelig Seriøst Kort I Veteranbilklubben. Denne 560 SL Rullede Ud Af Fabrikken I November 1987, Og Blev Siden Eksporteret Til USA. Betegnelsen 560 Dækker Over Den Største Motor Der Nogensinde Blev Tilbudt I 107-Serien, Nemlig En 5,5 Liters V8 Med Små 230 Hestekræfter. Den Er Udført I Stilsikker Midnight Blue Metallic (Farvekode 901) Over En Beige Læderkabine, Sort Kaleche, Og Er Udstyret Med 15” ”Gullideckel” Fælge. Simpelthen En Smuk Bil! 560 SL’Eren Bruge Sine Første År I Solrige Californien, Og Blev I 1995 Eksporteret Til Belgien. Bilen Er Endvidere Konverteret Til Europæisk Specifikation, Med Lygter Og Kofangere. Den Bærer Stærkt Præg Af At Have Været Entusiast-Ejet, For Lakken Fremstår Virkelig Pæn Og Nydelig, Krom Er Klart Og Skinnende, Bunden Er Sund, Og Kabinen Er Et Lækkert Og Indbydende Sted At Være. Lyden Fra Den Potente 5,5 Liters V8 Er Jævn Og Uden Mislyde, Og De 8 Cylindre Arbejder I Perfekt Harmoni For Ørerne, Og For Køreglæden. Det Emmer Simpelthen Af Kvalitet På Helt Rigtig Mercedes Manér. Aldeles Glimrende Eksemplar Alt I Alt, Af En Kommende Legende. Priserne På 107-Serien Er Stadig Stødt Stigende, Og For Mange Er 560 SL Den Helt Rigtige At Investere I. En Af De Mest Stilsikre Og Tilfredsstillende Bilinvesteringer Du Kan Foretage Pt. Bemærk At Den Oplyste Kilometerstand Er I Miles. Bilen Er På Lager Og Kan Besigtiges I Lyngby. Ønsker Du En Hel Eller Delvis Finansiering Af Din Klassiske Drømmebil, Kan Vi Også Hjælpe Dig Med Det. Vi Tilbyder I Samarbejde Med Santander Finansiering Uden Udbetaling Til Attraktiv Rente. Kontakt Os Gerne For Yderlige Information Om Dette. Salgsafdelingens Åbningstider: Man-Fre Kl. 10.00 – 17.00 Søndag Kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby
8,0 km/l
151.000
1988
399.900 kr.