-Nysynet, nyistandsat, super-økonomisk pendler-raket med skub i.
Jeg sælger min dejlige lille Lupo, da jeg har to og nu kun har brug for én.
Bilen har brugstegn, men er mekanisk i topform og er blevet istandsat for omkring 100.000,- i løbet af det sidste år.
Nogle af de mere interessante punkter:
-Fartpilot installeret og optimering af ECU udført af 3L-værkstedet i Havdrup.
-Lydisolering af døre og installation af infotainment-system med samtaleanlæg.
-Nyrenoveret gearkasse.
-Nyrenoveret elnet.
-Komplet Super Touring affjedringssystem (Fjedre og dæmpere).
-Alle bremsedele udskiftet, med undtagelse af pedal og håndtag.
-Tandrem og vandpumpe udskiftet 31/01/22.
-Ny bagbro.
-Special-fremstillet erstatning af dørhåndtag på indersiden af førerdøren.
-Nye hjullejer.
-Nye paneler lavet af pladesmed.
-Renoveret kabineventilation.
Jeg har stadig kvitteringerne på det hele, på nær klargøringen til synet, hvor bilen fik nye paneler og fik pudset lygterne op.
Brændstofmæssigt er det en rigtig lille sparegris, hvis man kører pænt - Min personlige rekord er et gennemsnits-forbrug på 2,6L diesel per 100Km (38,5Km/L!) , på en 200Km strækning med både motorvej, landevej og bykørsel.
Tag dog ikke fejl - der er rigeligt med ryk i bilen, trods den lille motor.
Den har både turbolader med variabel geometri, intercooler og andre lækkerier. Slår man øko-mode fra får man et pænt skub tilbage i sædet - det koster naturligvis på brændstof-økonomien, men det bringer det blot ned på omkring 20Km/L, hvilket er bedre end de fleste andre biler på motorvejen.
Infotainment systemet har touchskærm og et væld af tilkoblingsmuligheder - Bluetooth, USB med MHL, HDMI osv. Der er både radio, cd, dvd, mulighed for tilkobling af apple tv eller chromecast og så vidt jeg ved også kloning af mobil-skærm og tilkobling af bakkamera (Dog ikke testet).
Elektronisk P-skive og Saphe trafikalarm kan medgå i købet.
Alt i alt rigtigt meget øko-ræser for pengene og bestemt en bil der er en prøvetur værd.