Lækker pendler bil, Model 3 RWD med 60kwh.
Bilen har den seneste Ryzen infotainment, varme pumpe osv.
Der følger fabriksmonteret træk med, som kan trække 1000kg med påhæng og 750kg uden. -lidt en sjældenhed på RWD'ere.
Bilen har ingen fejl eller mangler, samt der følger original ladekabel og 230volts lader med.
Bilens nav-kapsler er taget af til vask, så man også kan se standen på fælge.
Bilen er til dagligt blevet brug imellem Århus og KBH, hvor jeg har kunne køre cirka 370km(140-145wh/km) = om vinteren og 450km(120-125wh/km) om sommeren med 110km/t i snit.
Landevej/motortrafikvej med 80/90km/t nærmer sig de 520-530km (100wh/km) om sommeren.
Den er så vidt det er muligt aldrig kommet under 25% batteri for at beskytte batteriet imod "hele" cyklusser (ring evt for en forklaring). Dvs. den giver nær det samme antal km i appen som da jeg fik den. I det hele taget har jeg blevet vandt til en kaffe pause efter 3timers kørsel, på de her 10-15minutter.
Jeg har altid skum vasket bilen, før jeg kørte i vaskehal, for at passe på lakken.
Der er i følge dækmanden 55-60% af sporet tilbage på sommerdækkene, hvorfor der som minimum er 1 sæson mere i dem.
Det er ikke min første tesla og det bliver ikke min sidste, så jeg kan dele lidt viden, hvis man er ude efter den slags.
Som til alle Tesla'er følger de normale fabriks garantier med til den nye ejer.
De kan ved inspektion af bilen ses i min app og jeg kan vise den ikke har haft reparationer/skader.
Standard/begrænset fabriks garanti til 80.000km
Standard drivline garanti til 160.000km