SOLGT efter fire timer på Bilbasen, sådan:-)
Tak for handlen Simon
Pæn og velholdt sort Model 3 LR AWD samme ejer fra ny (firehjulstræk)
Udstyret med HW3.0
Nye bærearme for/bag øverst/nederst /ny ratstamme sidste år alle ting som er/var et issue for disse modeller.
Store lydanlæg (Fremravende lyd)
Varme i alle fem sæder
Bremser adskilt renset/smurt hvert år, monteret med helårsdæk som har mellem 15-20.000km tilbage alt efter kørselsmønster
Modellen uden de fjollede akustisk lyde ved lav fart frem & bak
Sprit ny bagrude, +2 nye kabine filter.
Stadig Fabriksgaranti på 3 år frem til 26/06/2027 eller helt op til 192.000km hvad der nu kommer først på HV batteri & begge motorer (drivlinjer) så med 123.000km garanti over de næste 3 år
August 2019 kom der 5% flere hestekræfter via opdatering og september yderligere 5% flere hestekræfter så alt i alt omkring 522HK.
Med masser af oplysninger fra ny på stort set alt elektronik på bilen, lige fra hvor mange gange der er DC/AC-ladet endsige afladet og med hvor meget, samlet energi til rådighed på HV Batteri pt med oplysning om % i kapacitet med en energibuffer pt 3,27kWh og den fulde kWh ved ny var 77,8kWh Umiddelbart er der så lige nu 77,8kWh-3,27kWh=74,53kWh til rådighed på batteri
den nominelle full pack= 72,6kWh så altså et tab på 1,93kWh på 5 år må siges at være Okay, alle oplysninger har jeg via scanMyTesla fra ny af og så til nu.
Cell imbalance på hele batteri-pakken ligger i gennemsnit på 2.00-4.00mV som fremgår af billederne og med meget meget mere info; hvis det har interesse kan køber få link til alle data på bilen fra ny af, evt obd udstyr kan følge med i købet så der fortsat er styr på al det elektroniske, nok mest for den nørde person, men alligevel rart med løbende oplysninger om SOH på batteri og andet info
Mail
leo.moneymaker@gmail.com