Nulstil
Køb
Personbil
Lancia
Viser: 3 biler til salg
Sortér:
Forhandlerlogo

Lancia Kappa

2,4 LE 4d

99.900 kr.

  • 9/1996
  • 237.000 km
  • 9,2 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
9/1996
237.000 km
9,2 km/l
lANCIA LIEBHAVERBIL, STÅET I UDSTILLING SIDEN KØB. FORRYGENDE 5 CYLINDRET MOTOR MED DEN RIGTIGE LANCIA LYD,alu., fuldaut. klima, fjernb. c.lås, kørecomputer, infocenter, højdejust. førersæde, 4x el-ruder, el-spejle, db. airbags, abs, servo, ikke ryger, tonede ruder, KAN LEVERES NYSYNET, FANTISK GOD STAND.
Frederikshavn, Nordjylland
Forhandlerlogo
Forhandlerlogo

Lancia Delta

1,6 HF Turbo 5d

222.100 kr. (Uden afgift)

  • 2/1992
  • 37.900 km
  • 11,1 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
2/1992
37.900 km
11,1 km/l
Har du altid ønsket dig ikonisk italiensk bil? Så er denne Lancia Delta HF Turbo et absolut must-see! Med kun 37.900 km. på tælleren er denne skønhed næsten ubrugt og stadig i en fantastisk stand! Denne bil kom med en 5-trins manuel gearkasse, bronzetonede ruder og avanceret undervogn. Så Du kan roligt nyde køreturen med stil ved at åbne det elektriske soltag og lade solen skinne ind. Denne Delta har stadig plastik på dørsiderne, og der virkelig er blevet passet godt på den. Alt i bilen er 100% originalt og i perfekt stand. Fra det tre-eget læderrat til de komfortable sæder, kan du være sikker på at opleve ægte italiensk køreglæde, når du sætter dig ind i denne skønhed. Hvis du er i tvivl om bilens autenticitet, kan du have ro i sindet. Denne Lancia Delta HF Turbo er veldokumenteret og kommer med fuld historik., og den har modtaget alle nødvendige servicer og vedligeholdelser, så den altid har været i topform. Så hvis du vil have fingrene i en ekstremt sjælden og velholdt Lancia Delta HF Turbo fra 1992 med minimale kilometer, skal du ikke lede længere. Denne bil er en rigtig klassiker og vil helt sikkert være et blikfang på vejene. Pris 229.900, - Uden afgift og inkl. moms Bilen kan også leases enten som en aktiv leasingaftale (med plader på hele året), eller som en sæson leasing (sommer leasing). Kontakt Cornelius i salgsafdelingen. (cornelius@innocar.dk) Tlf. 2947 6272 Kontakt Jesper i salgsafdelingen. (jesper@innocar.dk) Tlf. 2637 7016 , alu., c.lås, el-soltag, el-ruder, stofindtræk
Allerød, Nordsjælland
Forhandlerlogo

Lancia Y10

1,1 Autobianchi 4x4 3d

99.995 kr.

  • 1/1990
  • 130.400 km
  • 13,9 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
1/1990
130.400 km
13,9 km/l
Enestående Lancia Autobianchi Y10 4x4. NY synet og 8 år til syn Bilen er komplet renoveret i forbindelse med syn. Denne bil importeret fra Italien, og det er gjort fordi den er for fed! Simpelthen. Ikke kun fordi den har et rigtig cool 80’erdesign, men også fordi det er den sjældne firehjulstrækker og eftersom den er solgt på hjemmemarkedet, er det en Autobianchi og ikke en Lancia. Det er ikke svært at forstå at denne frække lille bil op gennem 80’erne, er den hotteste blandt stilbevidste byboere i Europa. Y10 kommer med en frisk og ny tilgang til et marked, der ellers er domineret af Fiesta, og Y10 var i mange henseender et godt stykke forud for sin tid. De der købte en Y10, blev forkælet med en lille effektiv bil med en seriøs portion sjov. I dag er den nærmest et designikon. Lancia Y10 blev lanceret på biludstillingen i Geneve i 1985, og er en kombination af modigt internt design og veludviklede chassiskomponenter. Y10'erens vigtigste designnyhed var den lodrette bagende, kendetegnet ved bagklappen malet i sort matlak, uanset hvilken farve der var valgt til karosseriet. Den bemærkelsesværdige kileform af den lille krop er meget aerodynamisk takket være taget, der hælder mod den buede forrude, og sideruder, der er monteret i plan med karrosseriet, samt fraværet af drypskinner og de forsænkede dørhåndtag. Bilen har rektangulære forlygter. Forruden, installeret med silikoneharpiks i stedet for en gummipakning, er stor, skrånende og karakteriseret ved en enkelt visker. Siden er kendetegnet ved, at en bæltelinje fra bunden af motorhjelmen steg gradvist, efterhånden som den nærmer sig den nederste kant af bagklappen, afgrænset af de omsluttende baglygter. Y10 kom kun i en tre-dørs model med relativt store døre, hvilket giver nem adgang selv for bagsædepassagerer. Bagklappen er i et næsten lodret plan, og giver rigtig god adgang til et fornuftigt bagagerum. Alt blev udviklet af Fiat Style Centre, på det tidspunkt ledet af Vittorio Ghidella. Definitionen af projektet Y10 tog mere end tre års studier. Det var ambitionen, at denne bil havde en meget specifik identitet, for at den også kunne markedsføres i udlandet under Lancia-mærket. Opgaven blev oprindeligt betroet Pininfarina og Giorgetto Giugiaro samt Fiat Style Centre, men det er legendariske Tom Tjardaa der krediteres for designet. Hundredvis af tegninger blev udført med skitser og skalamodeller startende så tidligt som i 1980. Til sidst blev et design fra Fiat Style Center udvalgt og udviklet, som bedst svarede til temaet om en bil bestemt til en kræsen bruger. Dens 1.100 cm motor, blev kaldt "Europa" i overensstemmelse med EU-direktiverne. Den har elektronisk indsprøjtning og i denne 4WD version når den 145 km/t
Roskilde, Syd- og Vestsjælland
Side 1 af 1