Nulstil
Køb
Personbil
Buick
Viser: 3 biler til salg
Sortér:

Buick Park Avenue

3,8 Compressor Ultra aut. 4d

69.900 kr.

  • 6/2005
  • 135.000 km
  • 9,5 km/l
  • Automatisk gear
  • Benzin
6/2005
135.000 km
9,5 km/l
2 stk Buick Park avenue ULTRA til salg. Model år 2005 og 2004 Den ene koster 69900 (model 2005 - 235000 km). AG 80 232 Søsterbilen er hjemtaget med (model 2004 - 135000 km og koster 159900 og er et 1 år ældre. DJ 36 466 Amerikansk touring bil luksus https://youtu.be/B8zkpmbr_lA?si=T1Nkj3GIRzmLmaI5
Rødding, Syd- og Sønderjylland

Buick Eight Super

4,1 Convertible 2d

299.900 kr.

  • 12/1948
  • 99.000 km
  • Manuelt gear
  • Benzin
12/1948
99.000 km
-
Bemærk. Bilen kan stå på ekstern lager så ring venligst for besigtigelse, Buick Super er en stor amerikansk bil produceret af Buick fra 1940 til 1958, Buick Super Eight havde en 8 cylindret rækkemotor på 4.1 L og 110 hk., Vi kan her tilbyde en Buick Super Eight model 56C cabriolet fra 1948, Her får man en super flot luksus bil fra 1940’erne med bl.a. elektrisk kaleche og elruder, På trods af den beskedne motorkraft på 110 hk. og 3 manuelle gear kunne man fristes til at tro at bilen ville føles lidt sløv men det er absolut ikke tilfældet for bilen vi her har til salg, Bilen er en rigtig ’sejtrækker’ og kører fantastisk godt, Bilen er renoveret for nogle år siden men fremtræder i særdeles flot stand, Billede dokumentation af renoveringen, Bilen er indregistreret på sorte danske emalje nummerplader, Synet i juni måned og skal først synes igen til juni 2030, Sælges i den stand som bilen står i grundet alder km – ring for mere information herom, Finansiering af klassiske biler tilbydes – ring for mere information herom, Kontakt os gerne for yderligere info.
Ans By, Østjylland

Buick Riviera

6,6 aut. 2d

229.900 kr.

  • 12/1963
  • 46.000 km
  • 8,3 km/l
  • Automatisk gear
  • Benzin
12/1963
46.000 km
8,3 km/l
Velkommen til første generation af Buick Riviera, efterhånden lidt af et designikon. Det er langt fra tilfældigt at bilen fremtræder så utroligt lækker, for hvad der i dag anerkendes som en af General Motors’ skarpeste designs fra 60’erne, startede nemlig som en hyldest til La Salle - en af trendsetterne for moderne bildesign i sin tid. Linjerne og inspirationen blev cementeret i den ikoniske grill i forskærmene, der er en direkte designfeature fra La Salle. Prototypen blev kaldt “La Salle II” og ifølge Bill Mitchell skulle bilens profil fremprovokere følelser af datidens “coach built” luksusbiler, og være en direkte pendant til Cadillac’s ellers overlegne modelserie. ‘Riviera’-navnet har været brugt på Buicks luksuriøse coupéer siden 1949, så det var helt naturligt at videreføre dette navn til deres nyeste, og mest sporty skud på stammen. Der kom cirka 40.000 ud ad fabrikken i ’63, et relativt beskedent produktionstal (til sammenligning lavede Chevrolet næsten 833.000 Impala’er samme år), hvilket i den grad var med til at understrege eksklusiviteten. I dag er en god første generations (1963-65) Riviera en vaskeægte collector’s car, da den nyder godt af anerkendt design, luksuriøse materialer, masser af overskud og et overkommeligt prisindex. Med et Fisher karrosseri designet i særklasse, og et meget ikonisk design, er denne Riviera ganske sikker på at knække nakker på forbipasserende. Den fremstår i Diplomat Blue, en original Buick farve, med et væld af kromlister og trim i flot kontrast. Særligt for 63’eren er Buick logoer i midten af baglygterne, og denne bryster sig endvidere af de attraktive Buick GS-fælge. Bilen er totalt rustfri, og nyder bl.a. gavn af en epoxymalet undervogn fra en tidligere renovering. Al krom fremstår nydeligt. Lakken er amerikansk og har ganske få buler. En komplet læderstue i cognac-farvet læder, komplimenterer det mørkeblå eksteriør på dette mesterværk af en bil. Både for- og bagsæder er i kanon stand, og det er himmel og instrumentbord også. Træet og stålet har brugsspor. Tæppet er i god stand, og er yderligere beskyttet af ekstra måtter med Buick logo i resten af stuens farve. Elektriske for- og bagruder styres via et krombelagt kontrolpanel, og bilens ure - speedometer, ur og benzinmåler - er ledsaget af en original omdrejningstæller som var sjældent tilvalgsudstyr. Under hjelmen finder vi den kraftfulde “Wildcat 445” V8 motor. Denne big block har ekstremt meget moment, og hele 325 hestekræfter fra fabrikken, hvilket driver den 2-trins Dynaflow gearkasse med lethed og sublimt overskud. Styrke og elegance er nok de ord der kendetegner køreegenskaberne på en ’63 Riviera bedst. En dobbelt udstødning leverer en gurglende, basholdig note fra de 8 cylindre, en ikke for højtråbende her-kommer-jeg-agtig V8 skrigen, men et ægte supplement til bilens stilsikre ydre. Motoren bevarer sit originale udtryk, med originale klistermærker, og kulsorte slanger. Alt i alt en fantastisk “personal luxury coupe”, fra Detroits storhedstid, hvor Amerika var et godt stykke foran mange andre i designsprog og teknologi. Denne bil er klar til omgående levering. For besigtigelse og prøvetur kontakt venligst salgsafdelingen på 3333 7000 Bilen er på lager og kan besigtiges i Lyngby. Ønsker du en hel eller delvis finansiering af din klassiske drømmebil, kan vi også hjælpe dig med det. Vi tilbyder i samarbejde med Santander finansiering uden udbetaling til attraktiv rente. Kontakt os gerne for yderlige information om dette. Salgsafdelingen åbningstider: Man-Fre kl. 10.00 – 17.00 Søndag kl. 10.00 - 15.00
Kongens Lyngby, København
Side 1 af 1