Nulstil
Køb
Personbil
BMW
Viser: 4 biler til salg
Sortér:

BMW 635CSi

3,5 2d

289.900 kr.

  • 5/1981
  • 122.700 km
  • 9,6 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
5/1981
122.700 km
9,6 km/l
Dansk bil fra ny. Utroligt flot og velholdt i original tilstand, dog smukt patineret "drivers car" der kan bruges og nydes helt som den står og forefindes. Et unikt eksemplar. samlerværdig. Kører virkelig godt og lyder helt rigtig . Bilen er dansk og på fuld afgift. ☎️ 71749988 📬 Info@avibiler.dk Attraktiv finansering tilbydes, med og uden udbetaling. Vi tager selvfølgelig jeres gamle bil i bytte. Der tages forbehold for tastefejl. aut., alu., infocenter, el-soltag, el-ruder, el-spejle, cd/radio, læderindtræk, tågelygter, ikke ryger
Varde, Syd- og Sønderjylland

BMW M6

3,5 24V Coupé 2d

515.000 kr.

(Uden afgift)

  • 1/1987
  • 174.400 km
  • Manuelt gear
  • Benzin
1/1987
174.400 km
-
Meget fin og original BMW M6 Coupé fra 1987 i samler stand, uden afgift., el indst. førersæde m. memory, el indst. forsæder, el-soltag, sportssæder, fartpilot, kørecomputer, el-ruder, el-spejle, fuldaut. klima, airc., startspærre, cd/radio, armlæn, læderindtræk, læderrat, tågelygter, ikke ryger, service ok, 17" alufælge, Bilen står klar til fremvisning, 108.384 miles, matching numbers. www.beka-auto.dk 40185505 el. 40542254
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland

BMW 501

2,1 4d

495.000 kr.

  • 7/1954
  • 55.000 km
  • 11,4 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
7/1954
55.000 km
11,4 km/l
Beskrivelse af min BMW 501 med den legendariske 6-cylindrede rækkemotor, den motor som BMW er kendt for. De fleste ønsker en V8 i Baroque Angel, men det er kun så længe de ikke rent faktisk har haft en. Den er lettere, mere jævnt kørende og især mere vedligeholdelsesvenlig end V8’eren, og den 6-cylindrede er et sandt insidertip. Det særlige ved denne sorte engel er, at den blev fuldstændig restaureret af specialværkstedet Erwin Brummer i München i 2015. Og det var 9 år siden! Detaljer om undervognen og de tekniske aspekter: Gearkassen ser helt ny ud, alle bremserør er nye, næsten alle bolte er blevet renset og genbrugt, alle buffere, gummibånd osv. Er nye! Udstødningen kunne stadig være den originale, den har helt sikkert stadig et BMW-emblem på sig, producent Eberspächer fra Vesttyskland, samt den sandsynligvis originale DC-generator med regulator (12 volt). Alle led og gummibånd på drivakslen er enten nye eller ser ud som nye, og uanset hvor man kigger hen, ser man omkostningerne ved den tidligere restaurering. Selv pakningerne på de oplukkelige vinduer er blevet fornyet. Så måske den smukkeste barok-engel på markedet? Kun interiøret er bevidst blevet efterladt, som det er, da det er helt originalt den dag i dag. Generelt er den blevet meget originalt restaureret, kun de lange blinklys på skærmene blev eftermonteret samtidig på grund af lovkrav, og den har fået elektronisk tænding. Tekniske detaljer: Motornummer: 7037 (Ifølge forskning er dette den mere holdbare 2,1-liters motor med 72 hk fra 1955) 6 cylinder Chassisnummer: 41494 Karosserinummer: 1712 Produktionsår: 1954 Kilometertæller: 54.300 km Udstyr: Reservehjul i bagagerummet i stand som ny Bagruder der kan åbnes Varme med 2-trins blæser Sæde justering på forsæderne Stofsæder med de gamle ”holdereb” på forsæderne Radio med 3,5 mm jackstik 4-trins manuel gearkasse med H-skifter på rattet Originale Michelin white-wall dæk Ur i loftet Bosch dobbelthorn Marmorerede justeringsknapper på grebene Standsvurdering fra mit perspektiv: Lak: ok (Ingen buler, ingen ridser, smukt malet, selv bagagerummet osv.) Motortilstand: ok Undervogn, gearkasse, affjedring: ok Indvendig stand: ok (Alle målere og lys virker, inklusive fjernlys, ur…) Indvendig stand: ok (Men helt original) Værktøjskassen i motorrummet Seneste arbejde: BMW’en blev grundigt tjekket i oktober og november 2024, og alt blev fikset for at få den en frisk TÜV uden problemer. Det betyder, at alle olier er blevet skiftet, ventiler justeret, nye tændrør og tænd kabler, karburatoren er blevet renset og meget mere. Nu er det bare at hoppe ind og køre, selvfølgelig med den klassiske bilregistrering (H-plade). Nummerplader, gyldigt TÜV-certifikat, klassisk bilregistrering (H-plade), samt den originale instruktionsbog og vedligeholdelseshæfte. BMW’en er registreret og køres regelmæssigt, f.eks. til bryllupsture. Ring for besigtigelse da jeg ALDRIG har åbent og bilen holder i opvarmet garage og LIGNER EN NY BIL FRA DEN GANG, gerne bytte med andet
Næstved, Syd- og Vestsjælland

BMW M5

3,5 4d

399.900 kr.

(Uden afgift)

  • 3/1993
  • 72.000 km
  • Manuelt gear
  • Benzin
3/1993
72.000 km
-
Bemærk. Bilen kan stå på ekstern lager så ring venligst for besigtigelse. Ekstrem fin og helt original M5 E34 i den klassiske og flotte Diamant Schwarz Metallic. Bilen er oprindelig leveret fra ny til Japan, og med samme ejer indtil 2014 hvor den bliver importeret til England i 2017 bliver den sat til salg og en dansk bilsamler for den importeret til DK, hvor den har stået i hans private samling indtil nu. Selve bilen fremstår også utrolig velholdt både ude og inde, udstyrsmæssigt har den bl.a - El-sportssæder med memory i førersædet - El-soltag - Dellæder - Aircondition - Shadowline lister - Org. stereo med 6 CD Changer - Kørecomputer og meget mere BEMÆRK de originale 17" Turbine formede M-System alufælge som skulle give mere køling til bremserne og som var specielt fremstillet til M5-modellen ligeledes er værktøjskittet i bagklappen komplet. Selve E34 -modellen blev produceret fra 1987-1996 og ialt på tværs af modeller der produceret over 1.3 mill. biler, hvor af kun 5.877 stk er M5 med denne specifikation, så vi har her at gøre med en sjældenhed som uden tvivl er svær at finde i en bedre stand. Hvem kommer først. Prisen er uden afgift inkl. moms. Kontakt os gerne for yderligere info Sælges i den stand som bilen står i grundet alder km – ring for mere information herom, Finansiering af klassiske biler tilbydes – ring for mere information herom.
Ans By, Østjylland
Side 1 af 1

BMW

BMW er for mange bilelskere den ultimative kombination af luksus, sportslige køreegenskaber, design og kvalitet. Og der er nok noget om det. I hvert fald kan man år efter år konstatere, at BMW sætter sig på toppen af podiet af det årlige AutoIndex, som viser, hvor tilfredse bilejerne er med deres biler. Ifølge de danske bilejere er der altså ikke en bedre bil end BMW. For de fleste danskere er det dog et bilmærke, som ligger udenfor budgettet - hvis man ser på de nyeste modeller vel at mærke. For selvom en BMW aldrig vil kunne konkurrere med priserne på de asiatiske mikrobiler og familiecontainere, kan man, hvis man søger lidt på nettet, være heldig at finde brugte BMW'er til salg, der har mere jordnære priser. En af de populære modeller i Danmark er den underholdende BMW 1-serie, der godt nok var dyr som ny, men som takket være en lang række brugte leasingbiler er kommet gevaldigt ned i pris, så brugtpriserne har fået et mere acceptabelt niveau. Og med BMW 1-serien får man både baghjulstræk, masser af kræfter og knivskarpe køreegenskaber, der kan få konkurrenterne til at ligge søvnløse. Hvis man går efter en brugt 1-serie, skal man primært holde sig til de brugte modeller efter årgang 2007, da de kører længst på literen. Skal der være mere plads er BMW 3-serie måske et sted at starte. Også her er brugtpriserne på både benzin- og dieselversionerne kommet ned i et niveau, hvor det kan blive interessant for købere, der ellers havde overvejet at købe en fabriksny VW Passat, Ford Mondeo eller Toyota Avensis. Også her skyldes de lavere BMW-priser, at de mange frikørte leasing-modeller bliver sendt på gaden efter tre år, hvilket gør udbudet en anelse større end efterspørgslen.

Brugte Bmw - Populære modeller

3 Facts om BMW

Bayerische Motoren Werke AG, som koncernen hedder, er en tysk bil-, motorcykel- og motorfabrikant, som er grundlagt i 1917 med hovedsæde i München, Tyskland. Koncernen ejer også Mini-bilmærket og er moderselskab til Rolls-Royce. BMW producerer desuden motorcykler under BMW Motorrad- og Husqvarna-mærkerne. I 2010 fremstillede BMW-koncernen i alt 1.481.253 biler og 112.271 motorcykler på tvær af alle koncernens mærker. Af de mange biler var det blot 3.500 af dem, der fik danske nummerplader på.

BMW's historie

To firmaer fra München fusionerede i 1922 under navnet Bayerische Motoren Werke. Begge havde under 1. verdenskrig fremstillet motorer til fly. BMW begyndte at fremstille motorcykler i 1923. I 1928 påbegyndtes også bilproduktion under licens fra engelske Austin, og i 1934 så de første egenudviklede biler dagens lys. I 1950'erne så BMW et marked for meget små biler, og løsningen blev licensproduktion af italienske Isettaer – den såkaldte BMW Isetta. BMW har været gennem adskillige kriser i sin historie, men har siden slutningen af 1960'erne været i konstant fremgang. I 1971 lå årsproduktionen på ca. 180.000 enheder, mens den i dag er oppe på over 1,5 millioner. Både bilerne og motorcyklerne er kendt for at ligge i den højere ende af skalaen, hvilket også fremstår af priserne på de fabriksnye modeller, der for flere af bilmodellernes vedkommende sniger sig over 1 million kroner.
Bilbasen er en del af Vend. Vend er ansvarlig for dine data på denne hjemmeside. Læs mere