Super velkørende og ekstremt velholdt BMW GT sælges. Kun 3 (voksne) ejere og klar til næste på grund af firmabil - og den kører seriøst som en ny bil.
Pendler-bil Silkeborg-Kbh de seneste 3 år (sunde km.)
Ny Sportline Alcantara kabine monteret juni 2023 (15.000 kr.) - og vist nok den eneste i DK med denne.
Nyt M-rat monteret juli 2024 (5.000 kr.).
Professionelt coated i april 2024 (7.500 kr.)
Business Pakke m. fartpilot, bluetooth og navigation (nypris 25.000 kr.)
Elektrisk skjult anhængertræk
El-betjent bagagerumsklap med fodbetjening
P-sensorer
Nøglefri åben/luk og start
Vejbane-assistent
Automatisk op- og nedblænding af lys
Kurvelys
Ny-serviceret med 30.000 km. til næste service
Bremser klar til de næste 70.000 km.
Står på vinterdæk med alufælge - sommerdæk på alu følger med
Der er INGEN udgifter forude i lang, lang tid - kun KØREGLÆDE
Har 3 køremodus og kører 18,5 km./l i by, 20 km./l. blandet/motorvej og 22 km./l. på ren landeveje.
Anmeldelse: "BMW 3 GT er større, end du tror. Faktisk 20 cm længere, 8 cm højere og 2 cm bredere end 3-serie Touring. Samtidig er akselafstanden forlænget med 11 cm og dermed skal du op i Lang-udgaven af 7-serien for at få tilsvarende benplads i en BMW, mens 5-serien slet ikke kan være med. En perfekt familiebil eller bare en luksusbil med super lavt støjniveau.
Siddestillingen er 6 cm højere end en alm. 3'er og det gør underværker for komforten og overblikket: Alle andre end hardcore 3-serie-fans med hang til at køre stærkt, vil finde sig bedre tilpas i den ophøjede 3 GT-kabine – her scorer GT virkelig point. Ergonomien – altså forholdet mellem sæde, rat og pedaler – fås ikke bedre.
Wauw-effekten kommer af den overdådige plads på bagsædet og bagagerummet, der faktisk er 25 liter større end i 3-serie Touring. Praktisk sans i elegant indpakning giver 3 GT X-faktor.
Komforten har bogstaveligt talt fået endnu et løft i GT 3 med en affjedring, der rammer det gyldne kompromis mellem sport og komfort klokkerent. Det fås ikke bedre, basta."