Rigtig godt velholdt og passet. Nuværende ejer i 50'erne, den er IKKE blevet voldkørt.
Undervogns behandlet en håndfuld gange, så også rigtig fin undervogn.
Service overholdt og bla. lige fået skyllet gearkassen, bare for at være god ved den, kører under 10.000km om året for tiden. Sommer/vinter dæk og fælge følger selvfølgelig med. Du skal være godt kørende med så fin og velkørende vogn.
Den har desværre fået lidt ridser, forrest højre kofanger, men kun kosmetisk at det gjorde ondt på mig.. Det er vist den eneste mangel/fejl, jeg kan komme i tanke om.
Jeg er ikke i "nød" for at sælge den (så "skambud" besvares ikke), men håber den kunne komme til at glæde andre med benzin i blodet. Jeg får desværre bare ikke nydt bilen så meget længere og det er en skam, for den er lækker at trille rundt i. Også dejligt til hverdag.
Er blevet pensioneret pga. arbejdsskade, derfor den sælges.
Prøvetur bliver som udgangspunkt MED mig.
Prisen er som den er, undtagelser findes ??
Her er lidt hvad "kendere" udtaler om modellen..
"V6 motor, firhjulstræk og et 6 trins automatgear må betyde et eller andet for køreoplevelsen – og det gør det – det kan nemlig ikke blive ret meget bedre. Den 3.2 liters store V6 motor leverer 250 heste ved 6.500 o/m og et moment på 320 Nm. ved 2.500 o/m og det giver præstationer på 6,4 sek. til 100 km/t og en tophastighed, der er elektronisk begrænset til 250 km/t. Mellemaccelerationen 80-120 km/t klares på blot 4,0 sek. og de første 402 m er kørt efter 14,5 sek.
Det gennemprøvede quattro firhjulstræk sørger for, at man har al den fodfæste, som man har brug for – og det kan især mærkes i sving, hvor bilen simpelthen suger sig til asfalten, og alle heste bliver omsat til fremdrift og ikke dækrøg.
Udover den automatisk skiftefunktion giver DSG gearet også mulighed for at skifte manuelt, enten ved at vippe gearstangen frem og tilbage, eller ved at bruge paddelshift bag på rattet. Der er også en decideret Sportmode, som man kan sætte gearvælgeren ned i."