Nulstil
Køb
Autocamper
Citroën
Viser: 2 biler til salg
Sortér:
Forhandlerlogo

Citroën Sunlight

2,2 V 69

669.800 kr.

  • 7/2021
  • 18.000 km
  • 14,9 km/l
  • Manuelt gear
  • Diesel
7/2021
18.000 km
14,9 km/l
ÅBNINGSTIDER I JULEN ÅBEN D. 28 - 29. 11 - 16, 16" alufælge Aircondition Fjernbetjent centrallås Fartpilot Kørecomputer Startspærre Udvendig temperatur måler Højdejusterbare forsæder Elektriske ruder Elektriske spejle med varme Bakkamera Automatisk start/stop Dæktryksmåler Dab radio Navigation Bluetooth Usb tilslutning Armlæn Isofix Kopholder Dellæder Læderrat Dobbelt airbags Abs Antispin Esp Servo Ikke ryger Leveres nysynet Service ok Diesel partikel filter Drejestole fører og passagerside Stor garage med 2 låger / døre Elektrisk trin Myggenet i døren Tv Cykelholder til 3 cykler 2 x batteri 2000w inverter Dejlig stor brusekabine og toilet Plads til 2x10 kg gasflasker Køkken med 3 gasblus Gas varme Køleskab / fryser Dobbeltseng i bag Længde 6,550 - bredde 2,150 - højde 2,750 Euro 6 Meget pæn og velholdt Kan finansieres til 5,941, - om måneden med 250.000, - i udbetaling over 96 måneder med fastrente på 4,99 %,
Holsted, Syd- og Sønderjylland
Forhandlerlogo

Citroën Sunlight

2,2 V 66

669.800 kr.

  • 7/2021
  • 13.000 km
  • 15,2 km/l
  • Manuelt gear
  • Diesel
7/2021
13.000 km
15,2 km/l
ÅBNINGSTIDER I JULEN ÅBEN D. 28 - 29. 11 - 16, alu., airc., fjernb. c.lås, fartpilot, startspærre, el-ruder, el-spejle, udv. temp. måler, højdejust. forsæder, bakkamera, navigation, bluetooth, usb tilslutning, armlæn, automatisk start/stop, tågelygter, automatisk lys, airbag, abs, servo, 1 ejer, ikke ryger, diesel partikel filter, service ok, cykelholder, Truma Combi varme, 2 enkeltsenge med mulighed for dobbeltseng, toiletrum med wc og bad, køkken med 3 gasblus og køleskab, Længde 664 bredde 214 højde 274, totalvægt 3500 kg, Kan finansieres til 6326, - pr måned med 200.000, - i udbetaling over 96 måneder med fastrente på 4, 99 %
Holsted, Syd- og Sønderjylland
Side 1 af 1

Citroën

Citroën er en fransk bilproducent med en stolt historik, der blandt andet indeholder klassikere som 2CV'eren og den futuristiske Citroën DS. I dag er Citroëns modeller dog mere afdæmpede i designudtrykket, når man ser på populære modeller som Citroën C1, Citroën C5 og Citroën Saxo, der grundlæggende er identiske med Peugeots modeller fra samme tid. De seneste år er Citroën dog begyndt at eksperimentere mere med designet, når man retter blikket mod DS-serien i form af Citroën DS3, DS4 og DS5. En af Citroëns største succeser i Danmark er Citroën C5, som i begyndelsen af 00'erne blev usædvanligt populær som leasingbil hos virksomheder, hvilket har medført, at antallet af brugte Citroën-modeller til salg bugner på de danske brugtbil-sites. Det betyder, at du kan få masser af plads, komfort og udstyr for en endog meget beskeden pris. Der er dog en del af de brugte modeller, der har problemer med det elektriske system samt slidt mekanik. Samtidig er reservedelene i den dyre ende, så sørg for at undersøge bilen grundigt, hvis du overvejer at købe en ældre C5. Til gengæld er der meget få problemer med en anden populær model, nemlig den lille Citroën C1, som er en moderne mikrobil, der er produceret i samarbejde med Peugeot og Toyota. Hvis blot bilen har fået en ekstra gang rustbeskyttelse - hvilket er et generelt problem blandt alle mikrobilerne - er der ikke meget at sætte en finger på. Groft sagt kan man sige, at den består af simpel teknik, og derfor er der kun få ting, som kan gå i stykker.

Brugte Citroën - Populære modeller

3 Facts om Citroën

I dag er en høj procentdel af komponenterne i biler fra Citroën og Peugeot identiske. I grove træk er det kun karosseridele og dele af interiøret samt Citroëns unikke affjedring, der er til forskel. Citroën har stadig ry for at være unødigt komplicerede og for at ruste. Men statistikken viser i dag, at de ikke ruster mere end gennemsnittet.

Citroëns historie

Firmaets historie har sit udspring i 1919, da André Citroën grundlagde virksomheden. Men først efter 2. Verdenskrig lykkedes det den franske producent at få styr på økonomien, da man løftede sløret for den franske version af folkevognen, 2CV. Den nu legendariske bil så dagens lys i 1948 og forblev stort set uændret i 42 år. Få år senere formåede Citroën endnu engang at imponere, da man i 1955 præsenterede modellen DS, som var den første bil i verden med det nu legendariske hydropneumatiske affjedringssystem. Det skabte grundlaget for senere modeller, herunder Xantia, C5 og C6-modellerne. Da bilsalget i 1974 faldt drastisk i forbindelse med oliekrisen gik Citroën konkurs. Den franske regering frygtede arbejdsløshed og arrangerede at fusionere firmaet med Peugeot. Resultatet blev PSA Peugeot Citroën.